.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
سردارمومني:اجراي طرح پليس چهارشنبه آخر سال

معاون انتظامي ناجا گفت: نيروي انتظامي امسال نيز طبق روال هر سال، در طرح چهارشنبه سوري با عوامل مخل آسايش، امنيت و نظم اجتماعي به شدت برخورد قانوني مي كند.
سرتيپ پاسدار اسكندر مومني كه ديروز در جمع خبرنگاران درباره عملكرد معاونت انتظامي و مركز فوريت هاي پليسي 110 ناجا سخن مي گفت، تصريح كرد: تصميم نيروي انتظامي در برخورد با مجرمان و قانون شكنان در مراسم چهارشنبه سوري به صورت حداقل است. اما اگر اين امر باعث اخلال در آسايش، امنيت و نظم جامعه شود، با متخلفان شديداً برخورد قانوني مي شود.
وي همچنين از اجراي قاطعانه طرح چهارشنبه سوري در تمامي خطوط مرزي كشور تا عمق شهرها و نيز كشف هشت ميليون ترقه غيرمجاز در مرزهاي مختلف كشور خبر داد.
مومني با اشاره به كشته شدن چهار تن از هموطنان در بروجرد و تهران طي روزهاي اخير بر اثر بازي با ترقه هاي غيرمجاز از اولياء مدارس و خانواده ها خواست به منظور جلوگيري از هرگونه حوادث غمبار و تاسف آور نسبت به آگاهي ها و هشدارهاي لازم به فرزندان خود در ايام مربوط به مراسم چهارشنبه سوري دريغ نورزند.
معاون انتظامي ناجا در اين نشست خبري با اشاره به طرح جامع نوروزي گفت: در اين طرح علاوه بر پوشش امنيتي، انتظامي و ترافيكي شهرهاي ميهمان پذير، شهرهايي كه به علت مسافرت هموطنان و شهروندان نيز خالي از سكنه مي شود از پوشش امنيتي بالايي برخوردار خواهند بود.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 2.963 seconds.